تصویر زندگی

جوانان عرب: دریفت و حرکات نمایشی [مجموعه عکس]

رویترز در گزارشی از جوانان عربستانی، تصاویری از به قول گزارشگر خود «شیرینکاری» این جوانان منتشر کرده که یکی از سرگرمی‌های آن‌ها به شمار می‌رود: «حرکت یه وری» یا رانندگی با خودرو روی دوچرخ؛ نمایشی از انجام حرکات دریفت و به رخ کشیدن توانایی‌های خود در مهار و کنترل. تصاویری از سرگرمی این جوانان را در ادامه پیش رویتان گذاشته‌ایم.
کد خبر: ۷۴۹۳۹۶
جوانان عرب: دریفت و حرکات نمایشی [مجموعه عکس]

جام جم سرا: به خاطر بسپارید که انجام چنین حرکاتی بسیار خطرناک است، نیاز به آموزش، تجربه، و مهارت بسیار دارد، و همچنین حتماً باید تحت کنترل، با در نظر گرفتن شرایط لازم و در محل خاص انجام گیرد. ما فقط به قصد اطلاع رسانی به خوانندگان برای به تصویر کشیدن بخشی از زندگی در کشورهای دیگر تصاویر مذکور را منتشر کرده‌ایم و جداً توصیه می‌کنیم مراقبت احساسات خود باشید تا با نادیده گرفتن توصیه‌های ذکرشده، جزو برندگان بعدی جایزه داروین (لینک) نباشید!

(عکس: رویترز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
زهرا از همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
۰
۰
جایزه رو بردن. شك نكن!
شكوه
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
۰
۰
حماقته یا تفریح؟
فریال
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
۰
۰
واقعا هنر میخواد چقدر نترسند !
مكانیك خودرو
Netherlands
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
۰
۰
من این ویدیو در یوتیوب دیدم اینجا عربستان سعودی , پول مفت نفت دارند براشون تعمیر و سرویس خودرو مهم نیست , تمام این خودروها بعدش باید حتما سیوكهای چرخها عوض شود , اكسل جلو و عقب باید پیاده شود و از نوع بسته شود , كمك ها باید دوباره تنظیم شود , درضمن خودروهای شاسی بلند خودروهایی هستند كه در بیشتر كشورهای جهان جزو خودروهای گرانقیمت طبقه بندی می شوند و وقتی اینها سوار این خودروها می شوند و این همه هزینه تعمیر و سرویس را برای ریسك این كارها قبول میكنند یعنی پول مفت كه از نفت عاید می شود
صفر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
۰
۰
تو عكس اولی و یازدهمی اون جوون لاستیك با دست گرفته! عجب یعنی باوركنیم عكسا درسته؟

نیازمندی ها